עיצוב שיש מאחוריו ידע ופרקטיקה
ורוניקה נכנסה לעולם העיצוב לפני 16 שנה, כאשר החלה בלימודי עיצוב פנים. במהלך הלימודים בחרה לעסוק במקצוע והשתלבה בצוות המכירה של סוהו, כך צברה ניסיון רב בתכנון ועיצוב תאורה וכמובן עיצוב הבית. כשסיימה את הלימודים כבר הייתה בשלה לעצב באופן עצמאי.
“החיבור בין לימודים וניסיון מתחילת הדרך, מאפיינים אותי. אני מודה לסוהו שפתחו לי הדלת לעולם המעשי. בדרך בה בחרתי למדתי ועבדתי, פיתחתי ראייה עיצובית מעשית. הצלחה בעיניי היא עיצוב שמצד אחד הוא מלא השראה ומחובר למגמות העדכניות ביותר ומצד שני מחובר לקרקע לצרכים, לבני הבית. זה לא מובן מאליו ואני חושבת שהדרך המשולבת הזו שעשיתי מהתחלה היא שסללה את התפיסה הזו והיא ערך מוסף שאני מביאה איתי לעיצוב”

את המשרד הקימה ורוניקה לפני 7 שנים ומאז מספר הלקוחות והפרויקטים במגמת עלייה מתמשכת. בפרויקטים המשלבים עיצוב פנים עם אדריכלות היא משתפת פעולה עם אנשי מקצוע בתחום, כגון אדריכלים, מהנדסים, קבלנים ועוד כדי לתת מענה שלם ומקצועי עד הפרט האחרון. במסגרת תכנון הבית מופקות תכניות עבודה מפורטות לאנשי המקצוע (חשמלאי, אינסטלטור, איש הגבס, נגר וכו’) כדי ליצור את החלום של הדייר.

בעיצוב פנים – מה שלאחד פשוט, לאחר מורכב
לורוניקה, עולם העיצוב הוא עולם בו היא מרגישה חזקה, בטוחה, טובה, נהנית ונענית לכל אתגר. מבחינתה המוטו בתחום עיצוב הפנים, ובעצם בחיים בכלל, הוא שכל אחד יעסוק במה שהוא מומחה בו ובשאר ייעזר באנשי מקצוע הכי טובים בתחום. עולם הבניה, השיפוץ והעיצוב נתפס בעיני הלקוח כעולם מורכב, מסובך, דורש חיבורים וראייה מלאת פרטים. מבחינתה, זו מיומנות, ידע, ניסיון וכשרון, לא תשמעו אותה אומרת שזה מסובך או קשה..

להלביש את הבית
העבודות של ורוניקה מאופיינות בעיצוב נקי. לא בכדי היא מחוברת כל כך הרבה שנים לסוהו שמובילים קו עיצובי נקי בקולקציות הרהוט והתאורה. ” אני דואגת להשאיר בית מעוצב שיש בו תפיסת חלל ברורה, אבל לא פחות מזה, להשאיר ללקוח “קנבס נקי” כדי שיוכל הוא למלא אותו בחוויות שלו, בפריטי עיצוב ובטאצ’ האישי שלו.”
סוהו בשביל ורוניקה זה בית. את הדרך שלה בתור מעצבת פנים ואת כל הזיקה שלה לתחום ספגה משם. “בגלל המגוון העצום ורמת המקצועיות הגבוהה של אנשי המכירות אני אוהבת להגיע לשם. אני יודעת שאמצא שם בדיוק את מה שארצה. אי אפשר שלא להתפעל כל פעם מחדש מהיכולת של תמיר ושרון , בעלי סוהו, להביא את הטרנד הבא- את הדברים שיהיו הכי חזקים, מוצרים מהעולם וקולקציות ייחודיות שאין בהרבה מקומות. זה היה משמעותי עבורי בעבר, כשעבדתי מול אנשי המקצוע וגם עכשיו, כשאני בצד השני, עובדה זו מהווה עבורי ערך מוסף אדיר כמעצבת פנים”.

השראה בעיצוב מגיעה מכל גירוי- כל אחד והבית שלו
בעולם עמוס גירויים, כל דבר, כל הזמן, יכול להוות השראה לרעיון, צורה, צבע וקומפוזציה. “מקור השראה יכול להגיע מכל דבר -מהטבע או משיר שקופצת בו מילה ופותחת דלת לדמיון… אבל את ההשראה הכי גדולה אני מקבלת מאנשים – ולומדת מהם הכי הרבה: על החיים שלהם, תפיסת עולמם, ולכן, מכל אחד שמגיע אלי אני ממריאה למחוזות אחרים ונוחתת לקרקע שמתאימה לו עיצובית – אין תכנון אחד שדומה לשני. כל אחד והבית שלו.

Rate this post