טיפים לבחירת גופי תאורה

עיצוב הבית כולל בתוכו גורמים רבים שיש לתאם ביניהם כדי ליצור את המראה שאנו רוצים. כאשר מעצבים את הבית מחדש או פשוט רוצים לרענן את מראהו, יש לקחת בחשבון את גודל הרהיטים ואת הפרטים שנמצאים בו, את צבעי הקירות, את התאורה וכן הלאה.

בכל הנוגע לנושא של התאורה, חשוב לבחור גופי תאורה מתאימים לכל חדר ולסגנון הבית כדי שהוא לא ייראה אחרת מכפי שרצינו. ישנם מספר טיפים חשובים שיש לזכור בעת בחירת גופי תאורה שיעזרו לכם לעשות את ההחלטה הנכונה ביותר עבור ביתכם.

כיצד לבחור גופי תאורה?

  1. גודל החדרים – בראש ובראשונה, כאשר בוחרים גופי תאורה, חשוב להתאים אותם לגודל החדר. אם יש בביתכם חללים קטנים, גופי תאורה גדולים יתפסו חלקים נכבדים בהם ויעוותו את מראה החדר. זה נכון גם לגבי חדרים גדולים. לא מומלץ למקם בהם גופי תאורה קטנים, שכן הם לא יאירו את החלל במידה מספקת.
  2. סוג הנורות – כיום יש שני סוגים נפוצים של אורות, כאשר אחד הוא לבן והשני הוא הצהוב. נורות לבנות משרות אווירה קרה שלא נעים לשהות בה, ולכן מומלץ לבחור בנורות צהובות. הנורות הללו מפיצות אור חמים ונעים שמזכיר את ההארה הטבעית של השמש, שגורמת לתחושות טובות.
  3. צורה וצבע – בעת בחירת גופי תאורה, צריך גם לדעת איזה מראה יתאים לחדרים בביתכם. אם אתם אוהבים מראה קלאסי וכפרי, בחרו בגופי תאורה בעלי אהילים בגווני קרם וגם בגופי תקרה באותו סגנון. לחובבי המראה האורבני והמודרני, גופי תאורה ממתכת או כאלו שיש להם עיצוב ייחודי בהחלט יעשו את העבודה וימשיכו את סגנון העיצוב המדובר.
  4. לא לשכוח את הספוטים – ספוטים שמחוברים לתקרה נראים נפלא וגם אינם תופסים מקום רב. אם אתם אוהבים קווים נקיים ומראה סולידי, ספוטים הם בהחלט הפתרון בשבילכם בכל הנוגע לגופי תאורה.

התאורה בביתכם משפיעה בצורה ניכרת על האווירה השוררת בו, ולכן מומלץ לבחור אותה בחכמה. במתחם סוהו תוכלו לבחור גופי תאורה ייחודיים כפי שלא ראיתם מעולם, וליהנות מחוויית קנייה בלתי רגילה. גופי התאורה שתמצאו אצלנו יתאימו לכל סגנון עיצוב וימלאו את ביתכם באור נעים.