עיצוב חדרי שינה

איזו אוירה אתם רוצים בחדר השינה?

חדר שינה הוא הרבה מעבר למקום שמעבירים בו את זמן השינה..חדר שינה הוא העולם האינטימי שלנו..של החלומות, ההתרגשויות, הרגיעה, המנוחה, עולם של חשיבה. במקום הזה לעיצוב יש חשיבות ומשמעות גדולה. מסתבר שאנו מבלים כשליש מחיינו בחדר השינה, נתון כל כך משמעותי שעובדת היותנו בתרדמה לא צריכה להמעיט בחשיבות המקום.

ריהוט, תאורה ואביזרי עיצוב לחדר השינה

בשנים האחרונות מייחסים חשיבות רבה לעיצוב חדר השינה, לפחות כמו זו של הסלון וחללים מרכזיים אחרים בבית, על מנת שיספקו את האווירה הנשאפת של הרוגע והשקט. את האווירה הזו נשיג בעזרת בחירה נכונה של ריהוט ותאורה. לגוון הקירות, לבחירת הרהוט, לגופי התאורה יש משמעות לתפיסת העיצוב הכוללת. חדר יכול להעביר אוירה, חדר בסגנון רומנטי, חדרים בסגנון מלכותי, אצילי, סגנון כפרי, מסתורי. יש לקוחות שרוצים להרגיש את הזרימה. זה יכול להתבטא בסוג הרהיטים, בריפוד של כורסא מעניינת המשתלבת עם וילון משתפל ורך.
לתאורה תפקיד נכבד בהקניית האוירה הרצוייה בחדר. “יש כל כך הרבה סגנונות וטעמים. חוכמת העיצוב תלויה בשילוב הנכון שבין חומריות, סטייל, תאורה ואביזרים. הניסיון בהבנת הלקוח וטעמו עוזרים להגיע בצורה מיטבית לתוצאה הרצויה” מעידה שרון לוינזון מומחית סוהו לעיצוב הבית.

תאורת חדר השינה איפה למקם את גופי התאורה?

תהליך העיצוב של חדר השינה צריך להתחיל כבר משלב תכנון הבית בכלל ותוכניות החשמל בפרט. בתוכניות החשמל צריך לתכנן תאורה ל-2 מטרות:
1. תאורת אווירה.
2. מנורות קריאה.

סוהו עיצוב ריהוט ותאורה מציעה מספר רעיונות לעיצוב תאורה בחדר שינה:

1. מנורות קריאה תלויות מנקודות חשמל בתקרה הממוקמות מעל שידות המיטה. את המנורות תולים בגובה 50 ס”מ מעל השידה. גופי תאורה כאלו משרתים 2 מטרות. תאורה פונקציונאלית לקריאה ותאורת אווירה המעשירה את האווירה בחדר השינה.
2. גופי תאורה שקועים בתקרה מעל ראש המיטה או בנישת גבס בנויה מאחורי גב המיטה. פתרון עיצובי זה מעניק גם הוא תאורה פונקציונאלית ואווירתית כאחד לחדר השינה. קיים מגוון גדול ומרשים של גופי תאורה לחדר שינה בסגנונות שונים ואפשר להתאים לכל אחד את גוף התאורה הנשאף.
3. כתאורה מרכזית לחדר השינה אנו ממליצים על גוף תאורה שנותן תאורה עקיפה (up light). בגוף תאורה כזה לא רואים את מקור האור והוא משרה אווירה נעימה ושקטה על חדר השינה. בחללים בהם יש וילונות האור שוטף גם אותם ומוסיף רכות לחדר.
4. תאורת פורצלן מאוד מומלצת לאווירה חמימה בחדר השינה. גופי תאורה מפורצלן מאוד נקיים ומשתלבים עם כל צבע של ריהוט ואביזרי עיצוב נוספים בחלל, תחושת אינטימיות שיכולה להשתלב מצויין עם מצעים מפנקים, וילונות ארוכים ונרות למי שאוהב.
הטרנדים האחרונים מדברים אף על אפקטים של תאורת LED על קירות חדר השינה.
מומלץ להימנע משימוש בתאורה פלורסנטית רגילה או חסכונית בחדר השינה.

יש הרבה לקוחות שמבקשים להוסיף בצד מערכת השינה פינת איפור מעניינת שמוסיפה פונקציונאליות לחלל. התאורה הנבחרת צריכה תשתלב עם סגנון הריהוט הנבחר בחדר השינה.
היום מעצבים מגוון גדול של מערכות שינה והבחירה ללקוח מבין כל הסגנונות והסוגים היא בהחלט גדולה, העיצובים חדשניים ומעניינים, שידות המיטה תואמות ולעתים בנויות בתוך מערכת השינה עם תאורה BUILT IN. בנוסף, מוצרי ריהוט משלים ליד המיטה באווירה נעימה ומפנקת תמיד משווים לחלל השלמת העיצוב הכולל.
אם אתם אוהבים את המראה הרומנטי סוהו ימליצו לכם על שנדלייר קריסטל מעל המיטה..אם את המראה הכפרי תוכלו לבחור ממגוון גופי הקרמיקה בעבודת יד ואם הקו הנקי אהוב עליכם תהינו מגופי תאורה יחודיים בקווים ישרים.

סוהו עיצוב ריהוט ותאורה מציעים פגישות ייעוץ אישיות ללא התחייבות לעיצוב מושלם של חדר השינה בהתאמת פריטי הרהוט, גופי התאורה ואביזרי העיצוב הכלל .

 

שרון לוינזון – יעוץ עיצוב ותאורה 04-8424290