איך לבחור ריהוט לעיצוב מעורר השראה

סוהו עיצוב רהוט ותאורה ממליצים:
איך לבחור רהוט לעיצוב מעורר השראה?
ענין של הוספה או החסרה!

 

מאחורי עיצוב נכון יש אמירה שבנויה מבחירה נכונה של אביזרי הרהוט: מערכת ישיבה, שידה מעוצבת, כורסה מנצחת, פינת אוכל , את זה כולנו יודעים בבואנו לשדרג את הבית עם רהוט חדש.. אבל מעבר למה שנמצא בחלל, מעבר לתפיסת עיצוב נכונה יש אמירה, שלא רבים שמים עליה את הדעתף וזאת לגבי מה שאין בחלל. הדבר חזק במיוחד בעיצוב מודרני בו האמירה המינימליסטית חשובה כל כך. העדר יכול להיות חזק מבחינה עיצובית כמו אלמנט העיצוב הנוכח. כיון שבהיעדר יש נוכחות , כוח, אמירה והבלטה של אביזרי הרהוט שכן נבחרו לשחק בחלל. עובדה זו הופכת מרתקת יותר ויותר רק בגלל המשחק במשקלים השונים שבין אביזרי הרהוט ביחסים שבין נוכחות להיעדרות של פריטי העיצוב.
במקרה הזה כל פריט עיצובי, ספה, כיסא, מערכת ישיבה, שולחן סלון, מקבלים משקל גדול יותר בתפיסת העיצוב הכוללת תוך התייחסות לחיבור שבין צורה, טקסטורה, פונקציית הרהיט והמיקום שלו.
איזו חנות רהיטים לבחור?

 

  • סגנון העיצוב – הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להחליט באם מחפשים אפקט מינימליסטי בעיצוב החלל או מראה קלסי יותר, עתיק. בהתאם לכך תהיה בחירת הרהוט והאביזרים .
  • ארץ האפשרויות– הדבר השני הוא לחפש אולמות תצוגה שמביאות מגוון גדול, פריטי רהוט שלא רואים במקומות אחרים, מקום שמחובר לטרנדים בענף. יבואנים שמביאים ישירות את הקולקציות הכי מעוצבות ומאפשרים לנו הלקוחות להרכיב לנו את הספה עם שינויים רצויים, לבחור את הבד עם הצבע והטקסטורה המתאימים ביותר.
  • רהוט איכותי– הרבה מעבר לטעם, אסתטיקה ויופי. רהוט צריך להיות איכותי, עמיד וחזק.. אבל לשאלה הגדולה האם להשקיע ברהוט או להתפשר על איכות לטובת מחיר זול. בחירה של מערכת ישיבה חדשה, החלפת כסאות האוכל ליד פינת הישיבה חייבים להכנס לפמליית העיצוב רק על פלטפורמה עיצובית ברורה. סוהו עיצוב רהוט ותאורה חרטו על דגלם את תו האיכות תוך הבטחה לספק רהיטים מעוצבים ומודרניים בקולקציות ייחודיות וכל זאת בלי להתפשר על איכותם.
  • מעצבים יועצים– חפשו מקום שצוות המכירה וותיק, בעל ניסיון, מבין עיצוב, נושם עיצוב יודע לאבחן את האופי והאישיות של החלל אליו אתם מעוניינים להכניס פריטי רהוט ולתת את הערך המוסף שהופך כל עיצוב לאמירה .