בימי שישי, בערבי חג ובארוחות משפחתיות, אין כמו להתאסף יחד, לאכול, לצחוק, להעלות זיכרונות וגם ליצור חדשים. פינת האוכל בבית היא המקום סביבו כולם, חברים ובני משפחה, יכולים להתאחד לרגעים הללו וליהנות מארוחות חמות יחדיו. כדי שתוכלו לעשות זאת, חשוב לבחור את פינת האוכל שתתאים לצרכים שלכם ותשתלב בצורה מיטבית בביתכם.

 

טיפים לבחירת פינת אוכל

כיום יש מגוון רחב של פינות אוכל יפהפיות, אך חשוב לא להתפתות רק למראה שלהן, אלא לבחור את אלו שיוכלו לשמש אתכם למשך שנים ארוכות. הטיפים הבאים יעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה של פינת אוכל סביבה תוכלו לסעוד:

  1. גודל – פינת אוכל צריכה להתאים למקום המיועד לה בצורה מיטבית. לשם כך, יש לערוך מדידות של חלל פינת האוכל כדי שתוכלו לדעת מה גודל הרהיט שניתן להכניס אליו.
  2. צורה – יש 4 צורות עיקריות של פינות אוכל שניתן לבחור ביניהן: עיגול, ריבוע, אליפסה או מלבן. שולחנות עגולים וכאלו שהם בצורת ריבוע מתאימים לחללים קטנים ולארבעה סועדים. זאת משום שבאופן הזה כולם יכולים לשבת במרחק שווה מהמרכז ולהתכבד מהאוכל שנמצא על גבי השולחן. אם יש לכם למעלה מארבעה סועדים באופן קבוע, מומלץ לבחור שולחנות אליפטיים או מלבניים סביבם כולם יוכלו לשבת בלי להצטופף.
  3. מיקום הרגליים – כולנו מכירים את הבעיה של רגלי שולחן שמפריעות לנו כאשר אנו יושבים בפינת האוכל. כדי להימנע מכך, מומלץ לבחור בשולחנות עגולים בעלי רגל במרכזם, ובשאר הצורות רצוי לבחור שולחנות בעלי רגליים בפינות השולחנות, ולא בפאותיו.
  4. פונקציונליות – אם החלל של פינת האוכל שלכם אינו גדול, מומלץ לבחור בפינת אוכל בעלת שולחן נפתח. באופן הזה תוכלו להסב סביבו בימים רגילים ולאכול בנחת, ובמועדים מיוחדים תוכלו לפתוח אותו לאורחים נוספים בחדר של פינת האוכל, או להזיז אותו לחדר גדול יותר ולהרחיב אותו שם.

 

פינת אוכל היא בהחלט פינה חמה בבית סביבה ניתן להסב ולאכול יחדיו. במתחם סוהו שבחיפה תוכלו למצוא פינות אוכל איכותיות שלא רק נראות טוב, אלא שישמשו אתכם לכל מטרה. אצלנו תוכלו לבחור את פינת האוכל האידאלית עבורכם, שתגרום לכולם להתאסף בשמחה ולסעוד יחדיו.