סוהו בשבוע העיצוב החשוב בעולם

כל בתי העיצוב המובילים הגיעו השנה למילאנו להציג  את הקולקציות החדשות ביותר בתחום עיצוב הבית.

גם אנחנו נחתנו באיטליה, עם צוות שלם, צמאים להתעדכן ולבחור לסוהו את הטרנדים של המחר.

כל מי שחי ונושם את עולם העיצוב יכול  רק לדמיין איך זה לבלות בתערוכה כזו ולקבל השראה עצומה  במנות גדושות שכוללות:  חומרים, צבעים, פריטים, אייקונים ואלמנטים פורצי דרך בעיצוב.

רגע שיא עבורי מבחינה מקצועית ואישית שבה שאבתי בהנאה קולקציות חדשות, השקות נוצצות, ושמות גדולים של מעצבים.

זהב במלוא העוצמה

אם אני יכולה לתמצת את החוויה העיצובית למשפט אחד הייתי אומרת זהב. במלוא העוצמה, זהב עם שחור, זהב אדום, בדי קטיפה בגוונים עמוקים  וחומרים שנתפסו עד היום חריגים, שיש לגעת בהם בזהירות יתרה, הפכו להיות כר יצירתי בשילוב גווני הפסטלים, למעצבים הגדולים בענף.

עיצוב גופי תאורה  משחקי תאורה

היינו גם בתערוכת התאורה הבינלאומית Euroluce,  שהיא הרחבה של תערוכת הריהוט. אין לי ספק שהחיבור בסוהו בין תאורה לריהוט הוא שילוב מנצח. אחד מעצים את השני ליצירת אוירה ייחודית.

תערוכת התאורה  הזו היא מקום המפגש והמקום העסקי  וה”חם” בתחום התאורה, עם יריד הסחר האוונגרד ביותר בתחום שמציג סוגי תאורה אשר מצליחים לשלב עיצוב ברמה החדשנית ביותר עם תפיסת קיימות אקולוגית וחיסכון באנרגיה ובלי לוותר על אמירה דקורטיבית פורצת דרך.

לסיכום, בתחושת סיפוק גדולה מהחוויה ומההבנה שסוהו מביאים את הטרנדים הכי עדכניים בתחום התאורה והרהוט. היינו במרתון קצר, מטורף ומושקע ונחתנו חזרה (תרתי משמע)…  עוד רגע יגיעו לאולמות סוהו כל הבחירות שלנו מהמסע העיצובי המרתק שעברנו ואני כבר לא יכולה להתאפק..

 

גלית בטשויצמן

מעצבת פנים

צוות סוהו עיצוב רהוט ותאורה