ריהוט משרדי בהתאמה אישית

אם אתם נכנסים למשרד חדש, או אם אתם מחליטים לשפץ ולחדש את המשרד הנוכחי שלכם, זה הזמן להבין כיצד נכון לרהט את המשרד, כך שהוא ישדר את האווירה הרצויה, יהיה נוח לעובדים וללקוחות ואף ישדר את המסר וערכי החברה. בעידן הנוכחי, מגוון הריהוט אותו ניתן לרכוש הוא רב, אך לא כל סגנון ריהוט מתאים לכל משרד ועיסוק ועל כן נכון לבחור את הריהוט בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם. לא יודעים כיצד לבחור את הריהוט המושלם, בדיוק לשם כך כתבנו מאמר זה.

כך תבחרו את הריהוט למשרד שלכם

היה ואתם מחפשים ריהוט משרדי, כדאי לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים ובהתאם לרכוש את הריהוט האולטימטיבי עבורכם.

  • גודל המשרד והחלוקה לחדרים – הריהוט אותו אתם רוכשים חייב להיות מותאם לגודל המשרד, כך שיאפשר תנועה חופשית של עובדי המשרד ושל האורחים שמגיעים למשרד. כשאתם ניגשים לרכוש שולחן משרדי, הקפידו לוודא כי הוא פרופורציונאלי לשטח המשרד ולא חורג מהמידות המומלצות תוך שאתם לוקחים בחשבון את הכיסא שיונח לצידו.
  • נוחות – ריהוט למשרד כולל בין היתר שולחנות עבודה לצד כסאות משרדיים, בהם משתמשים העובדים במהלך כל ימות העבודה ועל מנת שהעבודה תהיה פרודוקטיבית, יש להתחשב בנוחות ובפרופורציה שבין השולחנות לכיסאות ובמידת הצורך לרכוש כסא מנהלים ולא רק למנהלי החברה..
  • צבעים – כדי ליצור סדר במשרד וכדי שלא יהיו צבעים רבים במשרד, (אשר לא בהכרח משתלבים בהומוגניות האחד עם השני), יש לבחור את הצבעים שישלטו במשרד ולקחת בחשבון את צבעי הלוגו של החברה, יתכן מאוד שזה ישרת אתכם.
  • חומרי גלם – חומרי הגלם מהם מייצרים ריהוט משרדי הם רבים ומגוונים וביניהם רהיטי מתכת למשרד, רהיטי עץ למשרד, רהיטי זכוכית ועוד. בבואכם לרכוש ריהוט, חשוב שתיקחו בחשבון את חומר הגלם ובמקביל חשבו על המסר שהוא מעביר ולצורך העניין, ריהוט עץ מלא עתיד לשדר תחושה של רצינות ומקצועיות (מתאים למשרד עורכי דין), ריהוט מזכוכית ישדר יוקרה (מתאים למשרדי נדל”ן), ריהוט ממתכת עתיד לשדר חדשנות (מתאים למשרדי היי-טק) וכיוצא בזאת. חשוב לקחת בחשבון את אופי המשרד והעיסוק ובהתאם לבחור את חומרי גלם.
  • עלות – קריטריון חשוב לא פחות הוא עלות הריהוט אותו אתם עתידים לרכוש. המגוון הרב שקיים כיום בשוק החופשי, עלול לבלבל אתכם ולגרום לכם לא פעם לחרוג מהתקציב ולהיכנס לגירעונות. כשאתם ניגשים לרכוש ריהוט למשרד, הגדירו סכום ממנו אתם לא חורגים, כך גם תהיו ממוקדים וגם לא תוציאו סכומי כסף גדולים מהמתוכנן

 

לסיכום – בחירת ריהוט למשרד, בין אם אלו הם כיסאות, שולחנות, ארונות משרדיים ועוד, היא משימה שיש לקחת ברצינות יתרה ולחשוב עליה מבעוד מועד וזאת כדי ליצור משרד נוח, יעיל, מעוצב ואיכותי. ככל שבחירת הריהוט תתבצע כראוי, כך המשרד עתיד להיות פרודוקטיבי יותר ולהיפך.