מוסיפים צבע לעיצוב

הסודות מאחורי אמירה עיצובית קשורים בחיבור הנכון בין כל המרכיבים בחלל. השנה, הצבע כמרכיב משמעותי בעיצוב מקבל את הבמה. הסוד, כמו בכל דבר,  הוא כמובן במינון הנכון וביצירת ההקשר שבין האלמנט הצבעוני לקונטקסט של החלל עצמו.

פסטל עולה

גווני הפסטלים המרגיעים משתלבים מצויין עם הנוכחות של הירוקים. גווני ורוד בהיר, תכלת, ירקרק-אגס וצהוב משדרים קלילות, קיץ, וכייף ומוסיפים לעיצוב החלל רכות ושמחה בשילוב ורוד אבקתי, טרקוטה, חול, אוקר, קינמון, חלודה וירוק זית. גם הכחול זינק בפופולריות שלו, ומתפקד כצבע מרגיע הקשור למהימנות, יציבות ושלום.

מדליית זהב בעיצוב

הרצון לחמימות הכניסה את הזהב לקדמת הבמה, תערוכת העיצוב השנה במילאנו הייתה כולה בסימן הזהב במלוא העוצמה.

מה שיותר כחול יותר עמוק

גוונים עמומים ועמוקים יהיו אפילו יותר פופולריים השנה. ורוד מאובק, כחול עמוק, כתום שרוף בשילוב עם בדי פשתן עשירים כמו קטיפה מכניסים אווירה מפוארת ומתוחכמת והם מהגוונים שנראה יוצר ויותר בעיצוב פריטי הריהוט, התאורה והאקססוריז לעיצוב הבית. אפשר לומר ששנות התשעים חזרו אלינו בצורה חדשה עם קטיפה ועיצוב בצורות גיאומטריות.

ירוק רענן

אין ספק שירוק על כל גווניו ממשיך להיות הצבע השולט: גוון מרענן , סמל להתחלות חדשות, לשפע, ובעיקר טבעיות. ככל שאנשים שקועים יותר בחיים המודרניים כך גדלה התשוקה שלהם לטבול את עצמם ביופי של העולם הטבעי. גווני הפסטלים המרגיעים משתלבים מצויין עם הנוכחות העיצובים של ה”ירוקים”.

ואם כבר ירוק, אז הוא מגיע השנה בכל מיני חומרים: צבע, בדים, משטחים וגם צמחים אשר נכנסים  כקישוט חובה בעיצוב הבית.

החומריות המגוונת  מביאה שימושים נרחבים בעץ, אשר מתאזנים על ידי חומרים כמו שיש ופרספקס.  הדפסי חיות בהשראת ג’ונגל. זהב, זהב אדום, ברזל  ופליז מקבלים ביטוי עיצובי בגופי תאורה ופריטי ריהוט.

תפיסת עיצוב שלמה

איך לחבר את כל אלו? זה הכוח הגדול בעיצוב חלל, החיבור בין כל המרכיבים: בין הרהוט והתאורה, בין הגוונים השונים והחומריות המשתנה. אין ספק, שלסגנון ה-“ארט דקו” תהיה השפעה ענקית שתתבטא בנוכחות בפריטי הרהוט השונים: מערכות ישיבה, כורסאות וגופי תאורה כהצהרה.